Contact
Heb je verder nog vragen?
Voel je vrij om dit formulier in te vullen als je nog steeds vragen hebt die niet zijn beantwoord in onze FAQ-sectie. We streven ernaar om al je vragen zo snel mogelijk te beantwoorden en helpen je graag verder! Bedankt voor je interesse in onze producten.
Heb je hulp nodig?
Hier vind je de meest gestelde vragen en antwoorden om je verder te helpen.
Als je nog geen antwoord hebt kunnen vinden, kun je op deze pagina ook een contactformulier vinden. Aarzel niet om specifieke vragen naar ons te sturen. Of mail ons naar:
info@gobrush.nl
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? En hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Bestellingen geplaatst vóór 17:00 uur worden binnen 1-2 werkdagen bezorgd en je ontvangt een Track and Trace-link via de e-mail om je bestelling te volgen.
Naar welke landen verzendt Gobrush?
Gobrush verzendt alleen binnen Nederland, zodat je gemakkelijk en snel kunt genieten van onze producten en service.
Wat zijn de kosten van het verzenden?
De verzendkosten bedragen €5,95. Bij een besteding boven de €100,- is de verzending gratis!
Wat is de snelste manier om contact op te nemen met GoBrush?
Neem gerust contact met ons op via de live chat voor een snelle reactie. We streven ernaar om binnen 24 uur je vraag te beantwoorden. Je kunt ook een e-mail sturen naar onze klantenservice: info@gobrush.nl
Hoe lang heb ik garantie?
Ja wij bieden een jaar garantie op al onze tandenborstels. Met een klein bedrag per maand bieden wij je levenslange garantie voor je Onebrush.
De Onebrush is kapot. Wat nu?
Het kan natuurlijk eens gebeuren dat de Onebrush kapotgaat. Dit kan heel vervelend zijn. Gelukkig zijn we er om je te helpen. Als je een defecte tandenborstel hebt, kun je eenvoudig contact
opnemen met onze klantenservice via de live chat. We zullen ervoor zorgen dat je snel een vervangende borstel ontvangt!
Wanneer valt mijn Onebrush niet onder garantie?
Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie over de garantievoorwaarden en -periode. info@gobrush.nl
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Natuurlijk kan dit. We vragen je vriendelijk om de bestelling compleet, ongebruikt en onbeschadigd terug te sturen, gezien het een hygiëneproduct betreft.
Hoe kan ik mijn Gobrush bestelling retourneren?
Je kunt voor uitgebreide informatie hierover onze retourvoorwaarden bekijken. Als je zeker bent van je keuze, neem dan contact op met onze klantenservice. Daar kunnen we je verder helpen om je retour aan te melden. Houd er rekening mee dat we vanwege het on herbruikbare borstelkopje
een waardevermindering van €14 moeten toepassen.