Vandaag besteld, morgen in huis!

Neem contact met ons op

Voel je vrij om dit formulier in te vullen als je nog steeds vragen hebt die niet zijn beantwoord in onze FAQ-sectie. We streven ernaar om al je vragen zo snel mogelijk te beantwoorden en helpen je graag verder!

Deze site wordt beschermd door hCaptcha en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van hCaptcha zijn van toepassing.

  • Addres

    Marketing 45, 6921RE Duiven

  • Email

  • Openingstijden

    Ma – Vr: 09:00 – 17:00

FAQs

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? En hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Bestellingen geplaatst vóór 17:00 uur worden binnen 1-2 werkdagen bezorgd en je ontvangt een Track and Trace-link via de e-mail om je bestelling te volgen.

Naar welke landen verzendt Gobrush?

Gobrush verzendt alleen binnen Nederland, zodat je gemakkelijk en snel kunt genieten van onze producten en service.

Wat zijn de kosten van het verzenden?

Alle bestellingen boven de €99,- worden gratis verzonden.

Wat is de snelste manier om contact op te nemen met GoBrush?

Neem gerust contact met ons op via de live chat voor een snelle reactie. We streven ernaar om binnen 24 uur je vraag te beantwoorden. Je kunt ook een e-mail sturen naar onze klantenservice: info@gobrush.nl

Hoe lang heb ik garantie?

GoBrush biedt 1 jaar garantie op al onze producten. Let op: borstelkopjes vallen niet onder de garantie zodra de verzegeling is verbroken of ze geopend zijn, vanwege hygiënische redenen.

De Brush One is kapot. Wat nu?

Het kan natuurlijk eens gebeuren dat je tandenborstel kapot gaat. Dit kan heel vervelend zijn. Gelukkig zijn we er om je te helpen. Als je een defecte tandenborstel hebt, kun je eenvoudig contact
opnemen met onze klantenservice via de live chat.

We zullen ervoor zorgen dat je snel een vervangende borstel ontvangt!

Wanneer valt mijn Brush One niet onder garantie?
  • Geen garantie bij eigen reparaties of wijzigingen door de klant of derden.
  • Geen garantie bij blootstelling aan abnormale omstandigheden of onzorgvuldig gebruik.
  • Geen garantie als gebreken te wijten zijn aan wettelijke voorschriften over gebruikte materialen.

Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie over de garantievoorwaarden en -periode. info@gobrush.nl

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Natuurlijk kan dit. We vragen je vriendelijk om de bestelling compleet, ongebruikt en onbeschadigd terug te sturen, gezien het een hygiëne product betreft.