Vandaag besteld, morgen in huis!

Retour en garantie

Retourproces
Dien uw aanvraag voor retour in via onze klantenservice (via e-mail naar info@gobrush.nl). De producten moeten in de originele verpakking, compleet en in nieuwstaat worden geretourneerd. Stuur het product terug naar het opgegeven retouradres.

Melding van Gebreken of Verkeerde Leveringen

  • Fouten of verkeerd geleverde producten moeten binnen 4 weken na levering schriftelijk gemeld worden.
  • Producten moeten in originele verpakking en in nieuwstaat teruggestuurd worden.

Retourprocedure

  1. Meld uw retouraanvraag via onze klantenservice.
  2. Verpak het product zorgvuldig in de originele verpakking.
  3. Stuur het product terug naar het opgegeven retouradres.

Kosten van Retourzending
Bij vervangende artikelen zijn de kosten van retourzending voor onze rekening.

Wettelijke Garantie
Een garantie die door ons, de fabrikant of de importeur wordt gegeven, verandert niets aan de wettelijke rechten van de consument.

Uitsluitingen van Garantie

  • Geen garantie bij eigen reparaties of wijzigingen door de klant of derden.
  • Geen garantie bij blootstelling aan abnormale omstandigheden of onzorgvuldig gebruik.
  • Geen garantie als gebreken te wijten zijn aan wettelijke voorschriften over gebruikte materialen.

FAQs

Hoe kan ik een product retourneren of ruilen?

U kunt uw retouraanvraag indienen via onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@gobrush.nl. Zorg ervoor dat het product:

  • In de originele verpakking zit.
  • Compleet en in nieuwstaat is.

Volg daarna deze stappen:

  1. Meld uw retouraanvraag via e-mail.
  2. Verpak het product zorgvuldig in de originele verpakking.
  3. Stuur het product terug naar het opgegeven retouradres.
Wat is de garantie op jullie producten?

Onze producten worden geleverd met een wettelijke garantie. Dit betekent dat het product moet voldoen aan wat u als klant redelijkerwijs mag verwachten. De garantieperiode verschilt per product en dekt geen schade veroorzaakt door:

  • Eigen reparaties of wijzigingen.
  • Abnormale omstandigheden of onzorgvuldig gebruik.
  • Wettelijke voorschriften over gebruikte materialen.

Voor vragen over garantie kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@gobrush.nl.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren verschillende betaalmethoden om uw bestelling zo gemakkelijk mogelijk te maken. U kunt bij ons betalen met:

  • iDeal
  • Creditcard (Visa, Mastercard)
  • PayPal
  • Klarna (achteraf betalen)

Heeft u specifieke vragen over betalingen? Neem gerust contact op met onze klantenservice.